Visum is binnen... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Kim - WaarBenJij.nu Visum is binnen... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Kim - WaarBenJij.nu

Visum is binnen...

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

23 Augustus 2014 | Nederland, Nederland

Na een hoop papierwerk is mijn visum vandaag binnen gekomen...zorg minder, zag er naar uit dat ik mijn visum niet op tijd zou krijgen.
Nog 10 dagen en dan kan de reis beginnen...
Inmiddels ook laatste dagen gewerkt bij Spring, tijd voor een nieuwe uitdaging!

  • 23 Augustus 2014 - 19:19

    Els:

    Mooi zo, nu kan t beginnen! De juf van de school hier in Kenia bij mij in de straat heeft het nog steeds over je, dus ik denk dat je daar in China ook wel veel harten zult gaan veroveren :-)

  • 24 Augustus 2014 - 00:22

    Lindsey:

    Superfijn! Nu kan het aftellen beginnen!
    X

  • 24 Augustus 2014 - 10:00

    Pa:

    Fijn, nu zijn al je voorbereidingen rond en dat geeft een goed gevoel (ook voor ons)l!

  • 31 Augustus 2014 - 20:18

    Brenda:

    Spannend avontuur zeg!
    Vergeet je verrespieker niet in te pakken trouwens, dan heb je onderweg nog wat te kijken…
    Heel veel succes en plezier!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 September 2014

Laatste dagje..vanavond richting Beijing!!

23 Augustus 2014

Visum is binnen...

13 Augustus 2014

LES 5 chinese les....

11 Augustus 2014

Hotelreservering binnen...

05 Augustus 2014

Eerste vaccinatie achter de rug..
Kim

Actief sinds 01 Aug. 2014
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 2197

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: